Het spinnenseizoen is van start

image
Bron: wikimedia.org

Stop warme kleding in je koffer, kleed je warm aan want we gaan naar het noorden! Nee, niet het noorden van Nederland, nee, het puntje van Noorwegen. Of iets in die buurt, zolang het maar koud is.

Sta klaar om een spinneninvasie tegen te gaan. Wellicht heb je het al gezien, wellicht niet, maar we gaan officieel van start met het spinnenseizoen. Neem van mij aan, dat wordt hier niet omarmd. Wat mij betreft verhuis ik in de lente naar de kou. Je kunt ze overal vinden; in je gootsteen, douche, voordeur en zonder twijfel in je slaapkamer. Eigenlijk is dat wel het ergste, in je slaapkamer. Ik heb er in elk geval slapeloze nachten van ondertussen. Binnen één maand heb ik al drie van die gruwelijke dieren van mijn bed kunnen slaan. Twee hebben het dankzij mij niet overleefd, de ander heeft een gratis vliegles gehad.

Nee, slapen is een ramp geworden, wetende dat er beesten zijn die over je heen lopen…laat mij maar lekker jodelen hoog in de bergen!

2 gedachtes over “Het spinnenseizoen is van start

    • Gelukkig is dat één van de weinige foto’s die ik niet gemaakt heb (maak sinds deze maand de foto’s zelf), maar zo’n kreng zat helaas wel laatst weer in mijn slaapkamer :’)

      Like

Geef een reactie

