Mijn week op een rij

Lieve lezers!

Wat leuk dat jullie lezen. Deze week is het voor mijn doen een drukke week gehad. Ja voor mijn doen, daar zal ik jullie ooit nog wel over bloggen.

Het was een ontzettend warme week en in die week moet je ook maar zelf gaan vermaken. Het is lastig want die hitte is niet fijn.

Woensdag was de diplomauitereiking. Zelf was ik niet geslaagd maar klasgenoten en vrienden waren geslaagd en vond ik leuk om aanwezig te zijn voor hen. Het was erg druk maar ik had een mooie plek bemachtigd op een verhoging. Bij binnenkomst in de school werden er flesjes water uitgedeeld, wat erg verstandig was. Helaas waren de flesjes lauw dus erg lekker was het niet. Na de uitreiking nog met wat mensen gepraat en ben tegen 12 uur ’s nachts naar huis gefietst. Het was volle maan en was nog steeds warm. Achteraf bleek het de warmste nacht te zijn.

Donderdag┬áhad ik niets, maar na 11 uur ’s avonds zag ik een mega onweersbui aankomen. Elke 2 seconde was er wel een flits te zien. Soms wel meerdere per seconden. Normaal ben ik niet bang voor onweer maar ditmaal was het best wel angstaanjagend. Dit is tot een uur of 2 ’s nachts doorgegaan maar heb geprobeerd er doorheen te slapen.

Vrijdag had ik paardrijles, wat altijd leuk is. We gingen een buitenrit doen dus dat was wel ontspannend.

Zaterdag, gisteren dus, was ik uitgenodigd voor een BBQ van twee vrienden die geslaagd waren en nog een afscheidsfeest wilde geven. Er waren aardig wat mensen maar het was erg gezellig. Om half 11 had ik de trein genomen en vanaf een paar stations verder ben ik met de fiets naar huis gegaan.

Dit was even een kort blogbericht. Zijn er nog dingen waarvan jullie denken dat het leuk zou zijn als ik daar over blog, vertel het!

Doei!

Geef een reactie

