Blogbericht 6-7-2015

Hey lieve lezers!

Ondertussen ben ik er bijna uit wat ik op mijn blog wil doen. Onderwerpen die ik onder andere wil behandelen zijn reviews van films, reviews van artikelen die ik recent gekocht heb en blogberichten zoals deze. Wellicht voeg ik er later wat aan toe, maar dit wordt echt mijn eigen blog.

Jeetje, wat ben ik zenuwachtig. Morgen heb ik een operatie aan mijn kaak. Eerste operatie ooit en ben bloedzenuwachtig. Daarnaast heb ik morgen ook mijn intake voor de vavo, waar ik hoop te worden aangenomen. Anders moet ik helaas op mijn oude school blijven. Het kan zijn dat er bepaalde dagen zijn waarop ik niets blog, maar dat kan altijd nog komen!

Daarnaast heb ik vandaag wat foto’s gemaakt van een wespennest die ik van de week gespot heb. Blijkt als het goed is een hoornaar te zijn. Dat zijn wespen die ongeveer 40mm groot kunnen worden.

Wens me sterkte en tot een volgend bericht!

Liefs, Nayomie

Geef een reactie

