Review: Pitch Perfect 2

Heyhoi lieve lezers!

Vandaag een review van de film Pitch Perfect 2! Ik hoop dat jullie wat aan deze review gaan hebben. Ik probeer níet te spoileren, maar ik kan je niet garanderen dat het niet gebeurt.

Rond begin april werd ik mee gevraagd met wat vriendinnen om naar Pitch Perfect 2 te gaan. Het leek me erg leuk, maar uit de titel bleek al dat dit deel 2 zou worden. Dus, ik besloot eerst Pitch Perfect te gaan kijken. Als jullie het leuk vinden ga ik daar ook nog een review van maken.

Allereerst, wil je Pitch Perfect 2 gaan kijken, kijk eerst deel 1. Dat is in principe de hele introductie van deel 2. In deel 1 worden de personages duidelijk gemaakt, de taken, wat zij doormaken en ook de gebeurtenissen.
Pitch Perfect gaat over een a-capella groep van meiden die covers zingen. Ze proberen een bepaalde titel te winnen maar dat gaat niet zonder slag of stoot. Dit is feitelijk ook de verhaallijn van deel 2.

De acteurs vond ik leuk gekozen, erg passend ook. Het idee ook dat er zoveel verschillende mensen in zitten maakt het erg divers.

Deel 2 vond ik eigenlijk stiekem zelfs wat leuker dan deel 1. Muziek vond ik persoonlijk leuker, al vond ik de eindscene wel iets tegenvallen qua muziek. Wat ook opviel was dat er meer humor in zat en Fat Amy (Rebel Wilson) stond wat meer in de spotlight. De film zou ik wel echt een dikke 8.5 geven, mede omdat ik ook erg van muziek hou.

Hebben jullie een suggestie voor een review van een film? Laat een reactie achter. Vind ik altijd leuk.

Geef een reactie

