Blogbericht 11-07-15

image

Heyhoi lieve lezers,

Ondertussen heb ik al mijn afspraken voor dinsdag gehad. Ik zal jullie een update geven hoe alles verlopen is.

Dinsdag om 10.00 had ik een intakegesprek voor de vavo. Het gesprek moest wel snel gebeuren want om half 12 moest ik mij melden in het ziekenhuis. Gesprek verliep goed over het algemeen. Helaas had mijn oude school niet de rapporten verzonden waardoor ik nog naar school moest bellen of ze nog even verstuurd konden worden. Deze zouden verstuurd worden. Ondertussen ben ik aangenomen op de vavo dus daar ben ik erg blij mee! Dat betekent voor mij een nieuwe start van school. Dat vind ik erg fijn want op mijn oude school is mijn motivatie enorm gedaald. Ook vanwege wat daar allemaal gebeurd is.

Daarna ben ik snel, en nuchter, naar het ziekenhuis gegaan. Daar zou ik om 13.20 worden opgenomen. Kon gelukkig al eerder terecht. Om 2 uur werd ik geopereerd. Na de operatie, die iets langer duurde vanwege een foutje mocht ik de uitslaapzaal in. Die verliet ik al vroeg en kon naar mijj gewone kamer. In die tijd dat ik in het ziekenhuis lag, heb ik heel wat pijnstilling gehad en was mijn kaak helemaal dik. Door mijzelf was ik niet in staat om na 1 nacht naar huis te gaan. Hierdoor ben ik nog een nachtje gebleven.
Vanaf nu wordt het 6 week niet kauwen, nog wat controleafspraken. Daarnaast mag ik 8 week niet sporten.

Ik hoop dat jullie het interessant vonden om te lezen. Als er vragen zijn, stel ze. 🙂

Liefs,
Nayomie

Geef een reactie

