Review: powerbank Action

image

Hey lieve lezers!

Een tijdje terug heb ik een powerbank aangeschaft bij de Action. Een powerbank is een oplader voor je telefoon zonder dat die aan het stoptcontact aan is gesloten. Super handig dus als je op pad gaat, zoals een wandeltocht, fietstocht of een lange treinreis. Geen stopcontact nodig. Alhoewel, van te voren moet je uiteraard wel opladen.

Bij ee Action schafte ik dus een powerbank aan. Ik moest lange dagen op school maken en was lang onderweg. Eenmaal aangeschaft was die zoals aangegeven voor de helft opgeladen. De rest moest je zelf doen. Hij bevat 4000 mAh. Het ligt aan je telefoon hoever je hem kunt opladen maar mijn telefoon kan ik er 2x volledig mee opladen. Dus dat kwam goed uit.

Na de eerste keer opladen ging alles prima. De tweede keer had ik hem de dag voor gebruik opgeladen. Raar maar waar, plotseling was er 1 van de 4 lichtjes uit terwijl hij niet gebruikt was. Tevreden ermee? Ja en nee. Geschikt voor de prijs? Ja. Deze draagbare oplader heb ik voor €7,99 gekocht dus ik mag niet klagen. Je kunt immers niet de kwaliteit verwachten van een bekend merk. Maar, als je hem ’s nachts oplaad (doe dit wel buiten je slaapkamer want hij geeft knipperende lichtjes zodra je hem gaat opladen en dat slaapt niet zo fijn), is hij prima de dag erna te gebruiken, zonder dat hij stroom verliest.

Ikzelf geef het een 7.5. Eigenlijk zou die een onvoldoende moeten krijgen omdat hij zonder reden stroom verliest. Maar, als je een beetje handigheid ermee krijgt en hem rustig ’s nachts oplaadt, dan is hij prima te gebruiken! De prijs viel reuze mee en kan daarom ook een wat mindere kwaliteit verwachten. Ikzelf kan 2x mijn telefoon ermee opladen. Iemand met meer stroomcapaciteit kan ik me voorstellen dat stroomverlies niet handig is. In dat geval is deze dan ook af te raden. Als je hem ’s nachts oplaadt, kan hij wel zowaar volledig worden gebruikt. Hij bevat zo’n 4500MpZ. Vergelijk dit met je eigen batterij en daarmee kun je zien hoe vaak je je telefoon kunt opladen.

Dat was weer een review voor deze keer. Ik hoop dat jullie het leuk en interessant vinden.

Bye!

Liefs,
Nayomie

Geef een reactie

