Review: 8×4 Endless summer spuitdeodorant

Heyhoi lieve lezers!

Misschien is het iemand opgevallen maar gisteren was er inderdaad geen blogbericht. Deze zou ik zaterdag hebben geschreven maar omdat ik ontzettend veel pijn had van mijn operatie is mij dit niet gelukt. Gisteren is het mij compleet ontschoten. Excuses. Maar, vandaag weer een nieuw blogbericht!

Vandaag keek ik naar mijn deodorantverzameling. Ik ben gek op (spuit)deodorant en liefst koop ik elke dag een nieuwe. Testen vind ik immers hartstikke leuk! Ditmaal wilde ik jullie eens aan één van mijn favoriete merken voorstellen; 8×4. Zelf vind ik dit merk al erg fijn om verschillende redenen. Maar nu over naar deze Endless Summer.

Vorig jaar uit mijn hoofd schafte ik deze bij de Wibra aan. Eerst beetje spuiten, dan ruiken en daarna kopen. Het sprak mij aan. Het was zomer en vond deze er mooi bij passen. Eenmaal thuis heb ik deze intensief gebruikt. Wat mij bij deze deodorant aansprak was ze lekkere zoete geur. Als je niet van zoet houdt, is het handig deze niet aan te schaffen. Daarnaast heeft het naast zoet ook wel weer een frisse geur. Ook het flesje zelf gaf mij een warm (rood) en zomers gevoel. Daarnaast heeft het als voordeel dat deze niet prikt en mocht dit toch voorkomen, kun je hem altijd nog op je shirt spuiten. Hij laat géén witte vlekken achter. Een dikke plus voor mij!

Deze is absoluut aan te raden. De geur vind ik geweldig, hij laat geen witte vlekken achter op kleding, prikt niet onder je oksel en is ook nog eens niet duur. Ik geef deze deodorant een dikke 9!

Zelf meende ik hem voor 4,99 te hebben gekocht, misschien wel goedkoper. Maar op internet is te lezen dat hij voor lage prijzen te kopen is.

Bedankt voor het lezen, en mocht je hem een keer gebruikt hebben, laat weten wat jij ervan vindt!

Liefs,
Nayomie

2 gedachtes over “Review: 8×4 Endless summer spuitdeodorant

Geef een reactie

