#top10: Meest gebruikte Apps

Hey lieve lezers!

Vandaag wilde ik jullie een top 10 geven van mijn meest gebruikte apps. Daarmee doel ik op de apps die op mijn telefoon staan. Het is even zoeken welke ik eigenlijk allemaal gebruik en daarna kijken welke ik veel gebruik (is een beetje op gevoel gegaan haha). Hierbij heb ik geselecteerd op apps die ik heb geïnstalleerd, niet die er al op stonden. Hopelijk vinden jullie het leuk!

#10
App die ik veel gebruik is EyeEm. EyeEm is een app waarmee je foto’s kunt bewerken. Hiermee geef ik de foto’s voor mijn instagram en blog een leuk kleureffect. Zelf gebruik ik het eigenlijk dagelijks tegenwoordig omdat ik toch wel af en toe een foto voor de blog moet gebruiken.

#9
Voor mij staat de app Sudoku op nummer 9 Deze app gebruik ik dagelijks omdat ik het altijd wel fijn vind om voor het slapen gaan even een hersenkraker erbij te hebben. Daarnaast geeft het ook een soort rust.

#8
OVinfo gebruik ik op dit moment niet erg veel maar zodra de schooldagen weer beginnen, zal deze ook weer een dagelijks gebruikte app worden. Hiermee kan ik super snel zien waar de bus rijdt waardoor ik niet te vroeg bij de halte hoef te staan en de kans op missen stuk kleiner is.

#7
De app WordPress, vanzelfsprekend, gebruik ik voor mijn blog. Hiermee kan ik snel updates bekijken, blogs bekijken via de telefoon etc etc. Zelf vind ik het erg handig, maar typ het meeste wel via de laptop omdat ik dan minder schrijffouten maak.

#6
Weeronline is voor mij ook een veel gebruikte app. Ik vind het zelf eigenlijk best wel interessant om te weten wat voor weer wij krijgen. Daarnaast ook handig als je plannen hebt voor een bepaalde dag in de week. Zo weet je ongeveer wat je die dag kunt dragen.

Nu wordt het lastig want ik gebruik de volgende app met regelmaat, maar de één net wat meer dan de ander.

#5
Facebook staat voor mij op 5. Ik ben geen actieve gebruiker, maar krijg wel eens meldingen dat ik her en der in getagd ben. Die bekijk ik dan. En soms om even het aantal meldingen te sluiten. En als ik er dan toch ben, scroll ik nog snel even door mijn overzicht.

#4
Ohhh een app die ik veel gebruik is de app NPO. Ik ben dol op documentaires en bepaalde series. Die volg bekijk ik via de telefoon. Dan kan ik lekker in bed liggen voor het slapen gaan, de poses houden die ik wil (hoef geen rekening te houden dat een laptop snel kan vallen haha). Heel nice.

#3
Whatsapp, ondanks dat het zo’n populaire app is ben ik nog niet eens zo gek vaak op Whatsapp te vinden. Persoonlijke appjes lees ik wel snel. De rest zijn groepsgesprekken en die lees ik pas wanneer ik daar echt zin en tijd voor heb. Gelukkig vallen de persoonlijke appjes mee. Niet meer dan 3 personen per dag en dan is het vaak kort.

#2
Als ik iets echt leuk vind, is dat Instagram wel. Instagram vind ik echt leuk om te kijken. En niet alleen het posten, want ik post regelmatig wat op mijn persoonlijke instagram en op mijn tekeninstagram. Maar het bekijken van foto’s van anderen vind ik leuk. Bijvoorbeeld leuke tekeningen, modellenfoto’s, foto’s van bloggers etc. Helemaal mijn ding.

#1
De app die soms wel overuren draait is toch echt Spotify. Ik ben echt dol op muziek, die app staat dus vaak open. In de bus, trein, school, thuis en ook ’s nachts tijdens het slapen staat hij wel eens aan. Hele fijne app dus.

Dit was alweer mijn top10 van meest gebruikte app. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Ondertussen ben ik benieuwd, wat zijn jullie meest gebruikte apps?

Alle apps uit de bovengenoemde tekst heb ik gratis gedownload in de Google Playstore

4 gedachtes over “#top10: Meest gebruikte Apps

Geef een reactie

