Blogbericht 18-7-2015

Hey lezers!

Het is alweer ruim een week geleden dat ik geopereerd ben en het leek me leuk om even te evalueren hierop. Morgen komt er een blogbericht (yay! Twee achter elkaar!) over gisteren.

Mijn laatste bericht was uit mijn hoofd vorige week donderdag toen ik het ziekenhuis uit kwam. Paar dagen daarna ging het nog steeds vreselijk beroerd maar vanaf zondag veranderde alles. Ik had geen last meer van smaakverandering en kon daardoor opeens eten. Daarvoor kon ik namelijk eigenlijk niks eten en ben ik ook afgevallen. Als ik nu terug kijk, was het niet zo erg maar ben blij dat ik soep weer als soep proef en chocolade weer als chocolade(melk).

Daarnaast kan ik ook eindelijk lekker slapen! Ik ben altijd gewend om op mijn zij te liggen. Na de operatie mocht dit tijdelijk niet meer en dat viel me best zwaar. Eerste nacht niet geslapen, tweede nacht deels geslapen…elke nacht was het weer een gedoe. Dan werd ik weer wakker van de pijn, dan weer van een droge mond etc etc. Niet echt iets om blij van te worden. Maar, vanaf zondag heb ik het weer geprobeerd. Het ging nog niet zo lekker maar zoiets moet weer terugkomen. En daarnaast had ik de angst mn kaak te breken (van een kussen? Ja, nou dat dacht ik :’) ). Maar langzamerhand wordt mijn kaak wat steviger en daalt mijn angst. Ondertussen heb ik al een aantal keer boven normaal lekker geslapen.

Hier zie je even hoe het de tweede dag was. En hoe het nu is. Wat vinden jullie van het verschil? ^^

Woensdag Vrijdag '17

Het is nog wel wat gezwollen maar een stuk minder dan voorheen!

Liefs,
Nayomie

Geef een reactie

