Blogbericht 19-7-2015

Heyhoi lezers!

Het klinkt misschien raar, maar vandaag gaat mijn blogbericht over afgelopen vrijdag. Want, nouja het is voor jullie niet heel speciaal, maar voor mij wel, ik ben de deur uit geweest, zonder hulp, een ochtend lang en daar ben ik super trots op. Mijn conditie is nog heel laag en het is eigenlijk best knap dat het zo is gegaan.

Vrijdag stond er een controle afspraak bij de kaakchirurg. Dus zo gezegd, zo gedaan ben ik naar het ziekenhuis gegaan voor controle. Eerst werden er rontgenfoto’s gemaakt. Dat duurde even, maar toen kwamen ze eenmaal. Toch was diegene die de foto maakte er niet helemaal gerust op. Zoals ik zelf al doorhad, kunnen mijn kiezen niet op elkaar. Dit moest nog even besproken worden met de chirurg.
Eenmaal bij de chirurg werd mij duidelijk dat het zou moeten inzakken. Het klinkt mij nu nog steeds eng want ik heb stiekem al geprobeerd mijn kaak naar achteren te doen en dit is niet mogelijk. Hierbij ben ik dus bang dat de kaakoperatie mislukt is. Over twee week heb ik controle en ik ga duimen dat alles goed komt!

Vervolgafspraak was gemaakt en ik haastte me naar de bus. Precies op tijd, zelfs nog 4 minuten wachttijd. Perfect dus, anders moest ik een uur wachten. Achteraf gezien had ik dat ook maar beter kunnen doen.

Bij mijn overstap, moesten meer mensen overstappen. Een moeder met wat kinderen stonden bij de bushalte te wachten op het perronnetje waar je de bus instapt. Opeens gaat er een kind ongelooflijk vreselijk over zijn nek (overgeven). Ik zal jullie de details besparen maar het was echt super vies. Kind was dus reisziek. Aangezien ik mee doe als dit gebeurt en ik ruik het, heb ik gekozen om toch maar een uur te wachten. De zon scheen dus dat was geen probleem.

Ik dacht, goh, laat ik eens een lekkere breaker bij de supermarkt halen. Dus zo gezegd, zo gedaan, heb ik twee breakers gehaald (aanbieding: €0,99 per stuk). Vanilleyoghurt en zoals op de foto te zien had ik ook een bananenyoghurt. Heerlijk!

17 juli

Na een uur wachten en een zon die verdween stapte ik de bus in en ben ik naar huis gegaan.

Bus

Thuis heb ik mijn bed verschoont en ben ik uitgeput in bed gaan liggen. Ondertussen kwam mams mij chocolade brengen en had ik zelf chocolademelk gemaakt. Heerlijk!
Choco

Daarna de film Ex-Machina gekeken maar daarover zal nog een review verschijnen.

Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen.

Bye!

Geef een reactie

