Review: Nivea Clean Deeper scrub

Heyhoi!

Het leek me vandaag leuk om een review te schrijven over een product waar ik zelf erg tevreden over ben namelijk een product van Nivea. Een tijd terug, zomer vorig jaar, zocht ik een lekkere scrub. Ik stapte de kruidvat in en ze hadden een leuke aanbieding van een scrub. Aanbiedingen laat ik niet liggen en heb daarom deze meegenomen.

Deze scrub werkt geweldig vind ik zelf. De geur is goed, geen harde korrels in en werkt fijn. Hier zit 250ml in en dat is echt voldoende. Zelf gebruik ik deze 1 a 2 keer per week. Meer is absoluut níet nodig. Soms vraag ik me af of het wel voldoende is maar dit is echt voldoende. Zelfs een beetje teveel. Zelf gebruik ik het alleen voor mijn gezicht en nek omdat ik soms wat oneffenheden heb en ik dit uit voorzorg doe. Omdat de korrels niet dik zijn is het fijn uit te smeren op je hoofd. Naast de geur werkt het ook fijn. Sinds ik het met regelmaat gebruik (in combinatie met ’s avonds make-up eraf halen), is het zichtbaar minder en vind ik zelf dat er een gezondere huid zit.

Je hoeft maar een klein beetje per keer te gebruiken. Ik doe een beetje op mijn vinger voor elk onderdeel op mijn gezicht. Dus een drup voor een wang, drup voor de neus etc. Ondertussen gebruik ik het nu ongeveer een jaar en hij is voor mij nog niet eens op de helft.

Als je het gebruikt hebt, vind ik het zelf verstandig om een dag of nachtcreme te gebruiken omdat het wel enigszins je huid een beetje uitdroogt.

Dit product vind ik zelf heerlijk en zal zeker ook een aanrader zijn. Laat in een reactie weten of je het wat vindt en wat je er dan van vindt. ^^

Liefs,
Nayomie

Geef een reactie

