Review: Ex-Machina

Heyhoi!

Vandaag een review over de film Ex-Machina. Vrijdag dacht ik; goh, laat ik weer eens een film kijken in plaats van een serie. Ondertussen ben ik helemaal serieverslaafd. Ex-Machina stond al een tijdje op mijn lijst maar had ik nog nooit gekeken.

Ex-Machina gaat over een vrouwelijke robot. Een jongen die kan coderen wordt gevraagd op een speciale basis om te helpen.

Verder kan ik er niks over zeggen eigenlijk, qua inhoud.

De film vind ik super vet gemaakt. Hoe zo’n figuur gemaakt kan worden, filmtechnisch gezien, terwijl het een echt persoon is. Ik vind het bijzonder. Daarnaast, qua inhoud vind ik hem uiteindelijk zo confusing en eigenlijk wordt er gewoon met jouw hoofd gespeeld. Heel bijzonder maar ook heel apart.

Aanrader of niet? Het ligt echt aan jouw type film. Mijn type film is het niet zo zeer, maar het is niet dat ik het verafschuw oid. Je moet ervan houden en zeker van zulke eindes (spoileralert?).

Heb jij de film gezien? Wat vond jij ervan? Laat het me weten!

Liefs,
Nayomie

Geef een reactie

