Blogbericht 23-7-2015

Heyhoi!

Vandaag een wat verlaat blogbericht omdat ik eigenlijk niet zo goed wist wat ik zou kunnen posten. Na wat wikken en wegen heb ik toch besloten een blogbericht te doen.

Afgelopen dagen heb ik wel heel erg wisselvallig weer gezien. Van veel regen naar heerlijke zonneschijn. Zo heb ik mij ook even gevoeld helaas. Ik kon wel janken omdat ik echt zat ben met dit slurpvoedsel. Ik wil gewoon weer kauwen, brood eten, koekjes, snoepjes, vlees etc. Gewoon kauwen, maar helaas, dit mag nog 3 week lang niet. Ik ben over 2 en een half week jarig en wil eigenlijk op mijn verjaardag kauwen. Dit ga ik dus volgende week in het ziekenhuis vragen of dit mag. *gaat duimen dat dit mag*!

Ondertussen gaat het beter, ben ik naar de orthodontist geweest. Beetje raar, want de kaakchirurg meldde mij dat ik elastiekjes moest dragen om mijn kaak recht te zetten. Orthodontist had gezegd dat per direct de elastiekjes eruit moesten zodat mijn kaak wat naar achteren kon zakken. Ben toch maar voor het advies van de ortho gegaan en heb de elastiekjes eruit gelaten. Eigenlijk zit dit vele malen beter. Meer ruimte, geen last dat het trek en ook geen pijn achterin door de beugel die achterin zit. Ik vind het wel prima zo. Over 3 week moeten ze er helaas weer in.

Verder, poeh, mijn conditie gaat wat vooruit, kan meer doen qua dagelijkse bezigheden. Zo heb ik gister zelf het konijnenhok kunnen verschonen. En ik kan weer in de buurt van de hond komen (hond is nogal enthousiast), dat is ook wel weer fijn.

Dat was ondertussen weer een kort bericht. ^^

Liefs,
Nayomie

Geef een reactie

