What’s in my bag

Heyhoi!

Alweer een laat berichtje, excuses, ik loop een beetje achter op schema, dus de kans dat een bericht morgen weer laat aan komt, is erg aanwezig. Mede omdat ik aan het tekenen ben en dan vergeet ik gewoon de tijd.

Voor deze keer heb ik een ‘What is in my bag’ blogbericht. De school komt er weer aan, dus eigenlijk is er ook een deel wat er voor school in komt. Ik zal wel aangeven wat er altijd in zit en wat voor school is.

#1: Map
Voor school heb ik een map, zodat ik alle vakken in één bundel heb. Dat vind ik dus super handig. Hoef je niet met schriften te werken, kun je nooit een schrift vergeten etc etc. Heel handig dus.

#2 Potloden
Wat eigenlijk altijd in schoolperiodes in mijn tas zit, zijn potloden. Ik vind ze super handig en daarnaast teken ik veel dus als ik ergens op een bus of trein moet wachten, pak ik een papiertje en ga ik tekenen.

#3 Portemonnee
Wat eigenlijk nooit mijn tas verlaat is mijn portemonnee. Tja, vanzelfsprekend, nietwaar?

#4 Smint
Oh, ik kan absoluut niet zonder een verfrissend snoepje. Smint of kauwgom zit altijd in mijn tijd. Zonder dit viel ik me een stuk leger.

#5 Etui + pennen + puntenslijper + geodriehoek
Als ik mijn pennen opberg, wil ik ze graag op één plek hebben in plaats van mijn tas te moeten doorzoeken. Vandaar dat ik een etui heb.

#6 Mascara
Af en toe mascara bijwerken daar waar nodig is, is geen overbodig luxe toch? 😛

#7 Agenda
Eigenlijk neem ik deze altijd mee, ook buiten schoolperiodes. Dit omdat ik regelmatig een afspraak heb en ik dit dus moet plannen. Altijd handig dus om op zak te hebben.

#8 Deo
Lange dagen maken het dat je ook gaat zweten. Daarom zit er standaard een fles deodorant in mijn tas.

#9 Oordopjes
Wat is er fijner dan in een bus muziek luisteren? Precies! Daarom gaan mijn oortjes altijd mee.

#10 Powerbanks
Deze staat niet op de foto maar ik ga vrijwel nooit zonder powerbanks de deur uit. Ik vind ze echt super handig. Als je telefoon leeg raakt, sluit je de powerbank aan en laadt hij op. Heb zelf twee powerbanks dus mocht het nodig zijn, kan ik mijn telefoon gerust opladen.

Dit was het weer voor vandaag. Ik ben erg benieuwd wat jullie in je tas hebben! Laat het weten!

Liefs,
Nayomie

Geef een reactie

