Blogbericht 26-7-2015

Heyhoi!

Gisteren was het weer aardig leeg hier en zal even kort uitleggen waarom. Alhoewel het uiteraard geen excuus is, heb ik me wel prima vermaakt!

Sinds een lange tijd heb ik weer een digitale tekening gemaakt. En tja, ik vind hem zelf best tof geworden. Sinds gisteren is hij af en dat is ook de reden waarom er gisteren geen bericht was. Voor deze tekening heb ik een andere techniek gebruikt en wilde deze heel graag afmaken. Dus, zo gezegd, zo gedaan, ik heb die tekening afgemaakt.

Wat informatie over de tekening. Deze tekening is digitaal getekend met het programma GIMP. Deze kun je gewoon gratis downloaden. Een veilige manier is via de site van gimp zelf. De tekening is op A4 te printen… ehm…. ik ben er ongeveer 20 uur mee bezig geweest. Verder is er geen informatie denk ik. Mochten er alsnog vragen zijn, feel free to ask!

Hier vind je kort een overzicht van de work in progress.
01 04 07 10 Finish

Hopelijk vonden jullie dit een leuk blogbericht!

Liefs,
Nayomie

Geef een reactie

