Review: Lasting Finish by Kate Moss 01

Heyhoi!

Dit keer leek het mij leuk om mijn favoriete lipstick onder de aandacht te brengen, namelijk Lasting Finish by Kate Moss 01 van Rimmel London.

Lipstick Kate Moss

Deze mooie knallende rode kleur, vangt direct de blik van de persoon tegenover je. Het is niet felrood, maar meer een donkere kleur. Knallend, maar niet fel. De kleur zou je kunnen vergelijken met de kleur van een kers. Donker, maar mooi zuiver. Zelf denk ik dat bijna iedere huidskleur geschikt is voor deze kleur.
Verder blijft de lipstick goed zitten en gaat niet zomaar weg. Daarnaast heeft het een heerlijke kersengeur. Mocht je dus niet zo van de kersen zijn, dan is deze niet aan te raden. Het heeft namelijk een sterke geur, welk ik in elk geval erg waardeer!

Een foto van mij waarop ik deze lipstick draag.
18616995858_12bc02c472_o    19640184459_2486746d45_o

Waar ik deze lipstick vandaan heb weet ik eigenlijk niet om heel eerlijk te zijn. Bij het organiseren van mijn make-up vond ik deze. Eigenlijk durfde ik nooit zo’n gewaagde kleur te dragen, maar langzamerhand durf ik dat steeds meer aan.

Nieuwsgierig? Ga dan eens in de winkel langs.

Liefs,
Nayomie

Geef een reactie

