Birthday special

Heyhoi!

Vandaag is het de 8ste van de 8ste maand en dat betekent dat ik jarig ben! Ik ben vandaag 18 geworden dus ik denk dat ik me vanaf vandaag volwassen mag noemen. Vandaar dat ik een verjaardag special maak. Daarom dacht ik dat het misschien leuk was om mijn make-up routine eens ter sprake te brengen.

Allereerst, de foto’s zijn niet geweldig, maar dat houdt ook wel weer in dat bloggen voor iedereen is, toch? Ik heb tijdens de foto’s maken opnieuw make-up erop gedaan. Oftewel, de grootste ramp qua oneffenheden op mijn gezicht is al niet te zien omdat ik eigenlijk al make-up op had gedaan in de middag.

20150807_205527
Ik begin altijd voordat ik mijn make-up op doe met mijn haar. Standaard routine, geen idee waarom eigenlijk.

20150807_205718
Daarna doe ik nachtcreme op  van Nivea. Op zich kan dat geen kwaad. Dit laat ik even een beetje intrekken voordat ik met de rest begin.

20150807_205913
D
aarna maak ik gebruik van de Coverstick van de Etos. Hiermee zorg ik dat ik de wat grote roodheden wat kan bedekken.
20150807_210053
D
aarna doe ik foundation op. Op dit moment gebruik ik de foundation van L’Oreal. Persoonlijk vind ik het een goede foundation maar dat heeft ook zijn nadelen. Hierover zal ik nog wel een keer een review schrijven.
20150807_210212
Om mijn gezicht nog een beetje kleur te geven gebruik ik wat blush.

20150807_210340
De ogen krijgen ook een beetje wat effect. Vandaar dat ik mascara op doe. Het valt niet erg op maar dat maakt het ook enigszins natural, toch?

20150807_210440
Tot slot krijgen mijn lippen nog een kleurtje. Ik gebruik vaak een beetje roze/paarse kleur, hierover volgt ook nog een review.

Heel af en toe doe ik nog wat oogschaduw op. Verder doe ik nooit smokey eyes omdat mij dit eigenlijk niet zo staat.

20150807_211128
Dit is het eindresultaat.

Zoals je ziet, de foto’s zijn niet van topkwaliteit. Gewoon met de frontcamera van mijn telefoon. Desondanks hoop ik dat jullie het leuk vonden! Ik ga nu genieten van mijn 18de verjaardag!

Bye!

Liefs,
Nayomie

5 gedachtes over “Birthday special

Geef een reactie

