Mijn week 32

Heyhoi lieve lezers,

Hieronder vind je mijn belevenissen uit week 32! Veel lees en kijkplezier. 🙂

Maandag
Maandag was het mooi weer en ging naar buiten. Hierbij ben ik naar de pruimenboom gegaan om wat pruimen te plukken.
Pruimen

Dinsdag
Dinsdag was geen speciale dag. Wat pap klaarmaken en dan wat gewone bezigheden doen als verslag schrijven.
eyeemfiltered1438851771556

Woensdag
Het was de dag om een tas in te pakken en naar het zuiden van Nederland te gaan om iemand te bezoeken. Een  retourreis met een tijd van 9 uur onderweg was ik uiteindelijk half 11 thuis.
Treinreis

Donderdag
Het spookte al een tijdje door mijn hoofd maar ik wilde graag mijn A3 papier testen. Dus een hele schets gemaakt en een beginnetje gemaakt aan de tekening.
Tekening WIP

Vrijdag
Dit was de dag voor mijn verjaardag. Verder niks bijzonders gedaan 🙂

Zaterdag
Het was de dag van mijn verjaardag! Wat ik allemaal gekregen heb komt nog in een ander blogbericht. Verder een hele leuke dag gehad en uiteindelijk moe maar voldaan gaan slapen.

Zondag
Vandaag krijg ik nog wat bezoek en staat op de planning dat ik een bepaalde tekening verder ga maken. Niet die van donderdag overigens.

Dat was alweer mijn week 32. 🙂

Liefs,
Nayomie

Geef een reactie

