Shoplog 12-8-2015

Heyhoi lezers!

Gisteren wilde ik even buiten de deur zijn dus ben naar de stad gegaan. Hier heb ik een drietal spullen gekocht die ik in deze shoplog ga behandelen.

Ik zeg alvast, alles uit deze shoplog komt bij de Kruidvat vandaan.

DSCI0099
Allereerst dit nagellakje. Dit is een lakje uit de Catrice Luxury Nudes collectie. Zelf vind ik kleuren die bij je huid passen gewoon erg mooi omdat je het bij vele gelegenheden kan dragen. Dus zowel bij een sollicitatie als bij een feestje in de stad.
Deze kostte €2,99 bij de Kruidvat.

DSCI0100
Op de blog Nailfinity heb ik kennis gemaakt met Matt top coat. Eigenlijk vind ik het een topding dus zodoende toen ik hem zag liggen, heb ik de Catrice aangeschaft. Ik hoop dat die goed in gebruik zal worden genomen!
Deze kostte ook €2,99 bij de Kruidvat.

DSCI0102
Tot slot mocht ik voor mijn verjaardag nog een cadeautje uitzoeken. Ben daarom voor de geurtjes gaan staan en heb wat getest. Toch bleef deze Bruno Banani geurtje toch wel hangen. Heb daarom dit geurtje gekocht.
Deze kost normaal €16,99 maar kreeg €4,00 korting dus heb hem voor 12,99 gekocht.

Dat was alweer de shoplog van vandaag. Hopelijk vonden jullie het leuk!

Liefs,
Nayomie

Een gedachte over “Shoplog 12-8-2015

Geef een reactie

