10 humoristische uitspraken

Hoihoi!

Zo nu en dan zit ik wel eens op internet en dan kom ik grappige uitspraken tegen. Tja, daar moet ik dan op lachen. Het leek me leuk om deze met jullie te delen.
Humor is voor iedereen verschillend dus het is maar net of deze humor je ligt.

Wie het kleine niet eert, heeft niets van de crisis geleerd.

Ik lijk op mijn vader maar de dokter zegt dat het wel goed komt.

My room is not messy. It’s just an obstacle coursed designed to keep me fit.

I’m not lazy. I’m just on my energie saving mode.

Dochters, tot hun 16de zeuren ze om een paard, op hun 17de komen ze thuis met een ezel.

Het eten is hier klaar als de rookmelder afgaat.

Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil

Vroeger was alles beter. Zoals gisteren, toen het nog weekend was.

Ik lieg niet, ik ben slechts creatief met de waarheid.

Geld moet rollen, het liefst mijn kant op

Dit waren alweer 10 humoristische uitspraken van vandaag. Wat vinden jullie leuke uitspraken? Laat het me weten!

Xx

Er is helaas wat mis gegaan met de afbeeldingen dus die zitten helaas deze keer niet bij.

Een gedachte over “10 humoristische uitspraken

Geef een reactie

