Mijn weekend in 3 foto’s

Heyhoi lezers!

Aangezien ik door de weeks niks gepland had of gedaan, doe ik een overzicht van mijn weekend, in 3 foto’s van vrijdag, zaterdag en zondag.

Daarnaast wil ik melden, zoals aangekondigd was, dat ik een onderwerp zou doen voor mijn blog. Namelijk, de weg naar mijn toekomst. Hier op mijn blog wil ik delen hoe ik mijn doelen wil bereiken. Dit schooljaar is dat ik mijn havo diploma haal, daarna wil ik een opleiding doen. Daarnaast heb ik nog een doel voor tekenen, namelijk mezelf te verbeteren en een het niveau bereiken dat ik graag wil bereiken en verder mijn eigen stijl te ontwikkelen. En ik wil uiteraard mijn blog verbeteren.

Verder naar mijn week!

Vrijdag moest ik naar school voor een intro. Maar, eerst moest ik nog een agenda kopen, want zonder agenda ben ik nergens. Die dingen zijn vreselijk handig. Dus, zodoende voor €2,99 heb ik een simpele agenda bij de V&D gekocht.

20150821_104531

Nadat ik vrijdag toestemming had gekregen om te kauwen van de kaakchirurg, ben ik zaterdag gaan werken. Dit was handmatig aardappels rooien. Zwaar werk, maar voor je toekomst moet je soms werken, toch? Het was mooi weer en aan het einde van de dag was dat goed te merken. Ik droeg handschoenen tijdens het werk omdat je met je handen telkens in de grond werkt. Valt het op?
DSCI0240

Zondag werd ik wakker met een flinke portie spierpijn. Daarnaast heeft het werken mijn pols ook niet verbeterd. Ik had vrijdag al enige last van mijn pols maar besloot desondanks toch te gaan werken. Eigenwijs dat ik was, maar weet de consequenties nu ook. Zou gaan kaften maar helaas liet mijn pols dit niet toe. Dan maar een andere keer kaften.
’s Avonds heb ik nog lekker genoten van Brownie-caramel ijs. Oooooooh dat is zooo lekker! (natuurlijk niet de hele bak, zat nog een beetje in ;p )
DSCI0250

Dit was alweer mijn weekend. Ik ben benieuwd, wat hebben jullie dit weekend uitgespookt?

Xx Nayomie

5 gedachtes over “Mijn weekend in 3 foto’s

Geef een reactie

