Eerste schooldag! | Weekblog

Heyhoi!

Ik heb wat problemen met wordpress. Lieve site werkt niet mee. Of het is mijn browser. Ik zal er morgen eens naar kijken. Anyways, bij deze een weekblog…de week waarin mijn school officieel begon!
Voor hen die het niet weten, ik ben veranderd van school.

Veel leesplezier!

Maandag

image

De eerste schooldag en wilde eigenlijk een ander kapsel doen dan dat ik gewoonlijk doe. Zodoende deze look gekozen. Verder nog wezen shoppen. Maar school… Ik vond het eigenlijk heel spannend. Maar de sfeer is toch enorm anders. Alleen in de pauze zitten…niemand kijkt daar raar van op en dat vind ik eigenlijk erg fijn.

Dinsdag

image

Dinsdag heb ik niks spannends gedaan volgens mij.

Woensdag

image

Woensdag had ik een super lange dag op school. Ik was om 5.30 mijn bed uit. Ik moest om 8.45 beginnen op school en was om 17.05 uit. Helaas mis ik dan net mijn trein waardoor ik een uur moet wachten. De foto is genomen toen ik moest wachten. Bleh… Was om 19.20 uiteindelijk thuis.

Donderdag

image

Donderdag ben ik met mijn nieuwe schoenen (zie shopvlog) naar school geweest en heb ik dit vest gekocht. Zit echt super fijn.

Vrijdag

image

Vrijdag kwamen de oppaskatten hier. Super leuk! (de foto is zaterdag genomen)

Zaterdag

image

Zaterdagavond ben ik even wezen fietsen (goed voor de opbouw van mijn conditie). Daarbij allemaal prachtige luchtballonnen gezien.
image

Zondag
Zondag vrij weinig gedaan. Heb een tumblraccount aangemaakt.
http://lifeofnayo.tumblr.com
En….lekkere milkataart gegeten!
image

Jammie

Dit was het weer voor deze week. Hopelijk vonden jullie het leuk!

Xx

5 gedachtes over “Eerste schooldag! | Weekblog

Geef een reactie

