Vanaf het begin | Digitaal tekenen

Heyhoi!

Wellicht hebben jullie het al eens eerder voorbij zien komen, maar ik teken graag. Op dit moment ben ik met een leuk project bezig, uitdagend, maar het gaat moeizaam en daarnaast heb ik gewoon school en blog ik met alle plezier. Maar, waarvoor ik deze post eigenlijk schrijf is omdat ik het gewoon een super leuk idee vond om eens mijn tekenkunsten van nu tot heden te laten zien. Ook omdat ik graag met deze blog vooruitgang qua tekenen wat ik graag doe en school etc wil laten zien.

3 jaar geleden ben ik begonnen met tekenen op papier en 2 jaar geleden met digitaal tekenen. Daarnaast ben ik ook nog onlangs begonnen met tekenen met pastel. Alle drie zijn voorzich zeer verschillend, maar dat biedt uitdaging en zo sta je nooit van ‘goh, ik kan alles al’. Je bent nooit uitgeleerd zullen we maar zeggen!

In de 2 jaar digitaal tekenen ben ik, al zeg ik het zelf, aardig gegroeid. Op papier ook, maar toch vind ik op papier tekenen een stuk lastiger, ondanks dat toch veel mensen die tekenen dit anders ervaren. (digitaal tekenen is niet zo makkelijk als mensen denken!). Daarom hier een kort overzicht over de 2 jaar heen.
Paard SZ 15Lagen 7Friesje 6EV 2Monty showKeep it specialLiberty
Monty af
Grey 015Vlekkie010
012010008014InstagramFinish

Dit is het overzicht (ben enkelen op dit moment kwijt dus die staan niet in het overzicht.

Deze post zou eerder verschijnen maar er was destijds een technische fout bij mijn wordpress. Maar, hierbij toch deze post en ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

Liefs,
Nayomie

7 gedachtes over “Vanaf het begin | Digitaal tekenen

  1. Wow, wat ben jij vooruit gegaan zeg! Vind in het bijzonder dat hoofd van die paint (?) erg mooi, al had ik zelf graag liever iets meer borststuk erbij gezien. Maar het kleuroverloop heb je práchtig gedaan!

    Mij lijkt digitaal tekenen heel erg lastig, kan echt genieten van wat andere mensen maken!

    Like

Geef een reactie

