Tekenen, Vakantieland | Q&A

Heyhoi!

Het leek me leuk om een Q&A te doen. Hierin beantwoord ik jullie  vragen. Hopelijk vinden jullie het leuk! En mocht je naderhand toch nog vragen hebben. Ik vind het leuk om vragen te beantwoorden, hihi!

Hoe gaat het met jou?
Naar omstandigheden en op dit moment gaat het zijn gangetje. Ik ben lekker bezig en zolang ik bezig ga, gaat het prima. In sommige opzichten kan het nog wel wat beter, maar het gaat goed genoeg om door te gaan.

Waarom ben je begonnen met tekenen?
Waarom? Geen idee. Ik vond het altijd al leuk om creatief bezig te zijn. Handarbeit vond ik nooit leuk vroeger, maar tekenen altijd. Paar jaar geleden wilde ik hier mee doorgaan en ook echt mezelf in te gaan ontwikkelen.

Wat is je favoriete vakantieland?
Een paar jaar geleden ben ik naar Oostenrijk geweest. Ik hou zelf wel echt van een land met een prachtige natuur. De omgeving vind ik zo prachtig. De bergen. Aanrader, een berg beklimmen, wat voor mooie omgeving je kunt vinden. Tsjechië heeft dit ook, ook prachtig alleen Oostenrijk sprak mij nét iets meer aan. De watervallen, sneeuw, zon…alles bij elkaar, prachtig.

Waar zou je nog graag een keer op vakantie naar gaan?
Poeh, dit vind ik een lastige vraag. Er zijn nog zo veel prachtige plekken op de wereld die ik wil bezoeken. Zo wil ik nog een keer naar Indonesië, China maar wil ook graag een keer de Andes bezoeken en de Rocky Mountains. Die lijken me ook echt super vet om te zien. In Europa wil ik graag nog een keer naar Noorwegen of Zweden. Ik kan zo intens genieten van prachtige landschappen.

Hoe lang teken je al?
Ehm. Tekenen doe ik mijn hele leven al, alleen op papier echt serieus sinds 3 jaar uit mijn hoofd. Digitaal doe ik nu 2 jaar en ik ben ondertussen ook begonnen met pastel. Onderhand lekker uitproberen en gewoon lekker mijn ding doen.

Hoe heb je tekenen geleerd?
Aiii lastige vraag. In het begin ben ik voornamelijk vanuit mezelf gaan werken. Daarna ging ik anderen om tips vragen en die meegenomen. Uiteindelijk kijk ik ook hoe anderen het doen en zo her en der wat rondvragen.
Digitaal heb ik echt geleerd van Emma (emmavz.deviantart.com) Zij heeft mij geleerd hoe ik het programma moest gebruiken, hoe ik kleuren kan gebruiken en hoe ik een tekenstijl kon doen.

Als er nog vragen zijn, mag je ze uiteraard stellen. I love them! 😀

Xx Nayomie

Een gedachte over “Tekenen, Vakantieland | Q&A

Geef een reactie

