Daily Natural Look | Nagellak

Je kent het vast wel, je wilt graag nagellak op, maar het moet matchen. Daarnaast zou het fijn zijn als het een paar dagen zou blijven zitten want verwijderen van nagellak vind ik zelf geen fijn werkje. Maar ja, het moet wel passen bij je kleding. En daarom heb ik een leuke bekende natural look voor je nagels.

20150912_124419

Alvorens ik mijn nagels lak, doe ik er eerst een base coat op. Ik gebruik de Base coat van Catrice. Het blijft goed zitten, en heeft inderdaad een shiny effect.

Als deze droog is ga ik over naar de huidkleurige nagellak.
20150912_124141
Hiervoor gebruik ik de Max & More nail polish. Het past geweldig bij mijn huidskleur en lijkt echt natural.
Helaas droogt hij heel langzaam. En daarom doe ik er eerst een top coat op.

20150912_124101
Deze geweldige top coat van Catrice, een silk matt top coat, droogt snel en je krijgt er een mooi effect van.

Als dit snel gedroogd is gaan ze met de nageltopjes verder.
20150912_124208
Ook deze is van Max & More. Hij geeft een mooi wit effect waardoor je het mooi op je nagels kunt doen.
Net zoals de huidskleurige nagellak, droogt hij vreselijk langzaam. Daarom die ik er ook weer een top coat overheen, ook weer de matte coat van Catrice.

Je kunt natuurlijk ook gewoon voor een glimmend effect gaan, maar bij natural vind ik een matt effect mooi staan.

Hopelijk vonden jullie het interessant!

Xx

Een gedachte over “Daily Natural Look | Nagellak

Geef een reactie

