Foundation | Door de jaren heen

Heyhoi!  In een eerdere post heb ik ooit een keer gemeld dat ik een keer een foundation show zou laten zien. De foto’s heb ik gemaakt maar de foto’s zijn niet geweldig goed eigenlijk. Vandaar dat ik swatches heb gemaakt.

De oudere post was hier: https://motosu.wordpress.com/2015/07/28/no-gos-bij-het-dragen-van-foundation/

Ik schaam me echt kapot als ik zie als wat voor aap ik gelopen heb zeg. Maar ik mag ook met trots zeggen dat ik ein-de-lijk de perfecte foundation heb gevonden! Helpt ook tegen mijn oneffenheden en de kleur is precies goed!

20150914_180219
Hier zie je vijf swatches. De meest linker heb ik sinds afgelopen donderdag. Ik zeg perfect. Hier op de foto lijkt hij iets lichter op mijn hand, maar mijn hoofd iets ook iets lichter.
De tweede van links had ik voorheen. Deze kocht ik een paar maand terug, onder het genot dat het wel zou staan. Helaas heb ik gemerkt dat swatches maken toch wel handig is. Daarnaast is dat licht in de winkel toch ook wel erg misleidend. Na de inkoop zag ik pas dat hij een roze teint had.

Tja, over de rechter 2…. wat moet ik daarop zeggen? Vreselijk toch? Ik kan me ook totaal niet voorstellen dat ik daarmee gelopen heb en ik geen enkel moment heb gedacht van ‘goh, dit staat niet’, haha!

Tips die ik je dus wil meegeven, laat je niet verleiden door het licht in de winkel, maak swatches (hand kan donkerder zijn dan je hoofd dus hou daar ook rekening mee) en als het een vreselijk verkeerde kleur is, doe er verstandig aan om een nieuwe aan te schaffen. 🙂

Hier nog enkele foto’s van Google met mensen die een verkeerde kleur foundation dragen. Ik wil hier overigens niemand mee negatief in het beeld zetten. Ook wil ik niemand de grond in boren want de kleur die je zelf draagt moet voor jou ook prettig voelen. Ikzelf heb ook jaren met een verkeerde kleur gelopen.

Dat was het weer voor deze keer.

Byebyee!

Een gedachte over “Foundation | Door de jaren heen

Geef een reactie

