Dove deodorant | Silk Dry, Original & Beauty Finish

Hee! Leuk dat jullie weer lezen! Voor deze post dacht ik dat het leuk was om een review te doen over 3 soorten deodorant van hetzelfde merk, namelijk, Dove. Hiervoor heb ik de volgende deodorants gebruikt: Beauty Finish, Original en Silk Dry. Wil jij weten wat ik ervan vind? Lees dan verder.

Voor deze review heb ik 3 soorten deodorant gebruikt van Dove. Dove vind ik zelf echt al een fijn merk. Ze hebben heerlijke douchespullen en de geur is altijd erg lekker. Aangezien ik zelf deodorant erg belangrijk vind en ik graag deze geuren test, heb ik ditmaal 3 voor jullie klaar staan. Ik zal ze in het algemeen bespreken maar de geur voor jullie apart nemen.

eyeemfiltered1442744830140 eyeemfiltered1442744977746 eyeemfiltered1442745033141

Lay-out
De verpakking vind ik altijd belangrijk en ook de deodorants hebben echt de typerende dove lay-out. Luchtig wit met hele softe kleuren. Het geeft een luchtige blik. Daarnaast, ik vind het mooi dat de naam en de dop qua kleur mooi matchen en ze voor iedere geur een zachte afbeelding gebruikt hebben. Het is dus een rustige lay-out. Daarop geef ik het al een 8.

Prikken?
Het is misschien voor sommige mensen wel belangrijk, maar sommige deodorants prikken wel eens als je het spuit. Geen van alle drie prikken bij het spuiten, dat vind ik erg fijn. Zelf vind ik dat prikkelende gevoel geen tof gevoel dus in dit opzicht geef ik het een 9.

Witte waas
Je kunt deze deodorants niet op je kleding spuiten. De deodorants van Dove geven een witte waas op je kleding.

Lengte geur
De geur blijft erg lang zitten. Als ik op woensdag om half 7 mijn deodorant spuit, kan ik het diezelfde avond nog ruiken.

Geur
Ik heb ze uiteraard alle 3 getest. Één valt niet volledig in mijn smaak, de andere twee wel.

Beauty Finish – Deze heeft een bloemengeurtje. Normaal gesproken vind ik het heerlijk, echter deze valt niet in mijn categorie. Hij is absoluut niet vies, maar het is niet mijn soort geur. Het heeft een zoete bloemengeur.
Silk Dry – Deze heeft echt geur van een douchegel. Ik vind het echt heerlijk frisse geur. Beetje zoet, maar lekker fris. Zoals je de douchegel wel kent van Dove.
Original – Het is lastig om deze geur te omschrijven. Het eerste wat in mij op kwam is de ‘Dove-geur’. Ook dit is een frisse geur. Ik vind dit echt een typerende dove deodorant geur. Heerlijk!

Mijn algemene cijfer voor deze deodorants is een 8.5. Ik vind ze super!

Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen en laat mij even weten of jullie één van deze gebruiken en wat jullie ervan vinden.

Prijzen:
Beauty Finish: €3.45 bij de Kruidvat
Silk Dry: €3.59 bij de Kruidvat
Original: €2.99 bij de Kruidvat
Xx.

2 gedachtes over “Dove deodorant | Silk Dry, Original & Beauty Finish

  1. Handig! Mijn deo is bijna op en ik heb geen idee waar je die kunt kopen. Hij werkt wel erg goed, want inplaats dat hij de geur verbloemt, laat hij het zweet niet stinken!

    Like

Geef een reactie

