Magnetix Wellness Jewellery Bracelet | Fashion

Heyhoi!

Ondertussen heb ik hem al een paar week; een Magnetix Welness armband. Een prachtige fashionable en wellicht wel een fijne armband. Dit is een soort review, dus wil je weten wat ik hiervan vind, dan kun je verder lezen.


Het is ondertussen weer een beetje stil op mijn blog, maar het valt niet in elkaar. Het is wel zo dat ik meer kwaliteit dan kwantiteit wil posten. Als er enkele dagen niks gepost is, niet getreurd, er komen wel posts, haha.

eyeemfiltered1443183949590
Terug naar de armband, want ik vind het een prachtige armband om alleen al te zien. De andere armbanden vind ik er ook erg mooi uit zien. Die ik heb is in de kleur paars. Naast de mooie look, schijnt het een soort genezende werking te hebben. De armband is magnetisch. Niet gigantisch sterk maar magnetisch is het wel. Het schijnt dat door de magnetische werking pijn verminderd tot weg gaat. Het zorgt er ook voor dat je bloedsomloop beter is. Natuurlijk kan het niet alles verwerken.

Wat ik merk, nu ik hem al een paar week gebruik (tijdens het douchen niet, wil hem niet beschadigen) is dat hij prettig om mijn arm heen zit. Hij is makkelijk van mijn arm te halen, geen kliksysteem maar flexibele magneten. Dat zorgt ervoor dat hij prima om je arm heen kan zitten. Daarnaast voel ik me gezonder en prettiger met deze armband.  Mijn weerstand is op dit moment gewoon erg laag, maar desondanks dat de hele omgeving getroffen is, ben ik nog griep vrij, wat overigens niet betekent dat het niet meer kan komen haha. Of het een placebo effect is, weet ik niet eigenlijk. Maar voor mijn gevoel werkt het.

Deze armband heb ik gekregen dus wat hij heeft gekost, dat weet ik niet want deze staat ook niet (meer) in de webshop, maar de webshop heeft allemaal prachtige armbanden, kettingen etc etc dus als het er weer van komt, wil ik zeker nog wat daar halen. De look is prachtig, het zit lekker, de armband die ik hem is stevig gemaakt. Ik slaap er ook mee en dat gaat allemaal prima. Absoluut een aanrader!
eyeemfiltered1443184031129
Hier vind je de site waar hij vandaan komt en waar je nog meer vandaan kunt halen (let op, het is Engels!):  https://www.magnetix-wellness.com/en
Het bedrijf zit in meerdere landen, niet in Nederland volgens mij, maar als je is leuks wilt qua looks, is dit een aanrader!

Liefs,
Nayomie

8 gedachtes over “Magnetix Wellness Jewellery Bracelet | Fashion

Geef een reactie

