Weekje Rond | Week 39

Hoihoi!

Het leek me weer leuk om mijn week weer eens kort samen te vatten. Dus bij deze, mijn week 39!

image

Maandag
Dit was op zich een lange wachtdag. Allereerst 3 kwartier op school gewacht. Kon ik wel mooi even mijn opdracht maken die ik glad vergeten was. s Avonds zou ik oppassen. En ik vond het leuk om een roomie te maken om te laten zien dat ik klaar sta voor mijn vrienden. Deze heb ik ook op instagram gedeeld.

image

Dinsdag
Dinsdag had ik een korte dag op zich, absoluut als je kijkt naar mijn schooltijd. Ik begon voor het middaguur en om 1 uur was ik al klaar. Helaas had ik een afspraak staan bij de ortho om 4 uur. Echt eten kon ik niet omdat ik niet nog met wat vergeten etensrestjes wil aankomen haha. Daarop bedacht ik me dat een milkshake van de grote gele M wel kon dus zodoende eentje gehaald. Normaal ben ik niet van dat voedsel, kom er vrijwel nooit maar soms moet je even creatief zijn om toch wat tot je te nemen.
Daarna weer terug naar school gegaan en weer wat vooruit gewerkt voor Scheikunde. Tot slot een orthoafspraak gehad die flink aan mijn beugel heeft zitten prutten dus rest van de dag pijn gehad.

eyeemfiltered1443016790594
Woensdag
Poeehh het was echt een vreselijke dag. Ik was behoorlijk moe en dan een lange schooldag, tja, dat is vanzelfsprekend geen lange dag. Maar, ik heb het overleeft en die avond lekker gegeten. En, op school heb ik natuurlijk ook weer goed gewerkt. Oh en ik had nog wat gekocht bij de Etos, 3 make-up producten waar ik super blij mee ben.

eyeemfiltered1443273319472
Donderdag
Voor deze dag had ik een presentatie staan over geothermie. Voorheen had ik er nooit van gehoord maar met een klasgenoot hebben we er toch wat leuks van gemaakt. Gut gut gut, en wat had ik toch een bad hairday hahah.

Vrijdag
Dit was de dag dat iemand uit mijn paardrijles haar laatste les had, dus we hadden er een gezellige avond van gemaakt. Hopelijk vond zij het ook leuk, hihi. Verder was het een rustige dag.

Zaterdag
Ook deze dag vrij weinig te doen. Naast wat huiswerk heb ik eigenlijk verder niks bijzonders gedaan. Daarnaast heb ik nog wat gesport

Zondag
Als het weer meezit, ga ik weer wat hardlopen, nog wat huiswerk maken en voor de rest niet zo zeer echt plannen. 🙂

Hope you enjoyed it en wellicht komt er nog een keer een weekoverzicht.

Liefs,
My

Zondag

6 gedachtes over “Weekje Rond | Week 39

Geef een reactie

