Weekje 40 rond | Dierendag, einde blog & meer

Hoihoi!

Alweer tijd voor een nieuwe post over mijn week. De week is bijna afgelopen, nog een paar uurtjes en dan tikt de nieuwe week weer aan. En dan beginnen we weer vanaf punt 0. Ik vergeet eigenlijk telkens een foto te maken op een dag, dus hoop eigenlijk altijd maar dat ik onbewust wat foto’s heb gemaakt. Toch wil ik er meer aan denken en hopen dat jullie weer lekker leesvoer hebben.

20150929_212743
Maandag
Een dag hiervoor had ik een ketting gevonden en die wilde ik wel eens testen. Wonderbaarlijk genoeg bleek hij toch nog goed te zitten. Had gedacht dat hij niet in mijn casual outfit zou staan, maar dit viel nog reuze mee. Aangezien ik geen duidelijke selfie had, toch maar gekozen voor een selfie waar je hem een ieniemienie  beetje ziet. Zie je hem zitten?

Dinsdag
Die zondag had ik een batterij voor mijn telefoon besteld. Die was dinsdag binnen gekomen, helemaal blij want de vorige batterij zorgde ervoor dat mijn telefoon spontaan uit ging. Niet goed dus.

20151001_213210 20151002_171624
Woensdag
Yaay goed werkende telefoon

20151001_133244
Donderdag
Ik was vroeg thuis dus ik nam een lekker gebakken eitje en dacht ‘goh, het is ook lekker om een warme chocolademelk met slagroom te nemen’. Dus, vanuit die gedachte heb ik een werkelijkheid kunnen maken. Zodoende had ik een heerlijke warme chocolademelk met slagroom gemaakt.

Vrijdag
Ondanks mijn vrije dag, moest ik toch wel enigszins vroeg mijn bed uit. Ik had een afspraak bij de KC staan. Dat is allemaal gelukkig goed verlopen.

20151003_114746
Zaterdag
Jup, ik ben weer begonnen met tekenen! ( http://www.instagram.com/nayoart ) . Ooit moet ik uit die artblock komen dus zodoende toch maar een start gemaakt aan een tekening 🙂 Is tevens een opdracht.
En zoals ik vaker doe, laat ik de hond ook wel eens lekker in de tuin.

Zondag
Ik werd wakker in de ochtend met het idee dat ik mijn blog wilde verwijderen. Heb er geen plannen mee, alles lag stil etc. Ik heb ook voor die knop gestaan en gedacht, ik verwijder hem. Zoals je ziet, hij is er nog, maar ik wil hier niet zeker van zijn. Nog steeds is er twijfel of ik door moet gaan of niet. Meningen hierover zijn uiteraard welkom!

En het is natuurlijk dierendag. Ik hoorde onlangs ergens, ik weet niet meer waar, dat dierendag een dag is niet om je dier te verwennen maar om bewust te worden van dierenwelzijn. Dat vond ik eigenlijk zo prachtig omschreven. Uiteraard stiekem wel wat extra’s gegeven, maar het bewust worden van dierenwelzijn vind ik heel belangrijk.

Wat hebben jullie gedaan deze week? Heb je nog iets speciaals voor dierendag gedaan?

Liefs,
My

2 gedachtes over “Weekje 40 rond | Dierendag, einde blog & meer

Geef een reactie

