Blog info | Blogbericht

Hoihoi!

Zoals jullie is opgevallen, is er afgelopen week niks gepost, en die weken daarvoor zeer onregelmatig. Hierover wilde ik graag wat toelichten, voordat jullie misschien denken dat er wat mis is of wat dan ook.

Sinds dit jaar ben ik gestart op een nieuwe school en daar moet ik uiteraard aan wennen. En hierop moet ik natuurlijk ook een planning maken. Helaas lopen mijn planningen altijd anders. Of er komen afspraken tussen die uiteraard voorrang krijgen. Of ik ben op dat moment niet in staat om wat te schrijven. Allemaal factoren die daar invloed op hebben.

Of ik heb even niks om te schrijven, dan is mijn inspiratie gewoon even weg en dan zeg ik liever, ik schrijf niks dan een flutpost. Dat is voor jullie niet leuk en dan heb ik niets om tevreden over te zijn.

Wat ik ermee wil zeggen, als er niks gepost staat, dan weten jullie waarom, hihi.

En natuurlijk, er bestaat een kans dat ik stop met bloggen, maar dan verwijder ik direct mijn hele blog. đŸ™‚

Liefs,
My

2 gedachtes over “Blog info | Blogbericht

Geef een reactie

