Review: Catrice Ultimate Nail Lacquer (86, Swimbledon)

Heyhoi!

Voor vandaag heb ik een review geschreven over een nagellak van Catrice. Op dat moment dat ik hem kocht was ik op zoek naar een mintkleur maar dit was het meest in die richting. Achteraf absoluut geen spijt gehad van de aankoop. Deze frisse en zomerse of juist winterse kleur van Catrice is een fijne kleur.

image

Bij aankoop sprak de kleur al aan, al zag ik later dat hij iets donkerder leek te zijn dan gedacht. Gelukkig viel dit reuze mee en kwam dit toch goed in de buurt van een mooie mintkleur.

De lak is een fijne lak en zou hem absoluut aanraden. Dit om meerdere redenen. De kleur spreekt mij enorm aan, het droogt heel snel en dekt prima. Ik gebruik geen apparaat om de lak sneller te laten drogen.

Op het potje van de lak staat vermeld dat je een base coat moet gebruiken. Hier ga ik zeker in mee. Met een base coat blijft de lak goed zitten en lakt het fijner voor mijn idee. De base coat die ik gebruik is ook van Catrice. Daar ben ik ook zeer tevreden over.

image

Na de base coat doe ik de lak en tot slot gebruik ik een top coat. Deze zorgt dat de lak nog beter blijft zitten. Zelf gebruik ik de Catrice Matt top coat, deze geeft een gave mat effect. Hierboven zie je een foto zonder matte top coat. Hier beneden zie je met top coat. Het verschil is niet enorm goed te zien, maar een mat effect geeft voor mijn gevoel een wat minder fletse look.

image

Deze zou ik zeker aanraden, omdat de lak mij goed bevalt en de kleur ook mooi uitpakt. Hij was voor mijn gevoel een tikje lichter dan de verpakking maar absoluut geen miskoop. De lak heeft er bij mij bijna een week zonder scheurtjes of iets dergelijks op gezeten. Daarna was het knap werk om het er af te halen zonder remover (foei!)

Ik kocht hem in de aanbieding bij de kruidvat voor €2,00. Rond deze prijs is hij nog steeds te koop.

Liefs!

Een gedachte over “Review: Catrice Ultimate Nail Lacquer (86, Swimbledon)

Geef een reactie

