Recycle? Yes we can! | DIY, fashion

Hoihoi!

Misschien een gekke titel maar wellicht dat het jullie aandacht trekt. Dit gaat niet om recycle zoals iedereen het kent. Ja misschien wel maar ik wil niemand pushen om te recyclen omdat het goed voor het milieu is. Het is raar voor sommige mensen maar ik had dus een probleem met het opbergen van mijn kettingen.

Mijn probleem was dat ik eigenlijk nooit een goed plekje had voor mijn kettingen. Dit met als gevolg dat ze altijd in de knoop kwamen en ja…nou dat is een ramp. Een aantal van jullie zullen zich er vast en zeker in kunnen vinden. Nja en ik ben een persoon die dingen wil bewaren omdat ze mogelijk een keer van pas komen haha. Heeft iemand dat ook trouwens? Dat je dingen wil bewaren omdat ze misschien nog een keer van  pas kunnen komen.

Anyways, zo vond ik mijn spul altijd terug. Want kettingen in 1 pas doen, nope. Dus dat werd altijd maar weer prutsen om ze uit elkaar te halen.

image

In de knup dus haha.

Afgelopen week kreeg ik een kledingstuk die nog aan de hanger zat. Hebben jullie ook wel eens neem ik aan. Dan ga je shoppen en krijg je er zo’n plastic hanger erbij. Dat bracht me op een idee. Deze kan ik gebruiken voor mijn kettingen. Ze hebben een hangplek en die kun je overal ook hangen. Zie hier het resultaat.

image

Zo kunnen ze moeilijk in elkaar verstrikt raken, mooi overzicht van je kettingen en je hoeft geen luxe houder aan te schaffen voor je kettingen.

Wat vinden jullie van deze oplossing?

Xx

2 gedachtes over “Recycle? Yes we can! | DIY, fashion

Geef een reactie

