Uitslag Challenge | Beauty

Heyhoi!

Een heeeeele lange tijd geleden heb ik hier wat voor het laatst gepost. Dit ging over een challenge waarin ik mezelf uitdaagde om mijn puistjes tegen het lijf te gaan. Nu heb ik het iets verlengd om te kijken of er ook factoren zijn die er voor zorgen bij mij dat het juist weer erger wordt. Daar ben ik dus ook achter gekomen. Lees hier mijn ervaringen.


Het water drinken is me niet erg gelukt, maar ik weet bijna zeker dat dit invloed heeft op je puisten dan wel huid. Ik ben niet erg van het water drinken. Meestal vergeet ik het gewoon en dan drink je vanzelfsprekend ook gewoon minder dan je zou moeten. Hierdoor krijg ik een beetje een droge huid wat niet altijd zo fijn en fris is.

Verder ben ik er achter gekomen dat reinigen Γ©cht van belang is. Ik merk namelijk als ik vergeet of geen zin heb om mijn make-up eraf te halen, en niet reinig met tonic oid, dat de volgende dag toch weer net wat meer zit dan gedacht en ik toch sneller een kleine ontsteking op mijn gezicht krijg. En er is niks ergers dan dat, want het staat afschuwelijk lelijk, althans bij mij πŸ˜›

Ook heb ik in deze periode clearasil gebruikt. Hiermee ben ik gestopt omdat mijn huid hiervan enorm droog werd en ik eigenlijk niet meer zo goed wist wat ik ermee aan moest. Zodoende heb ik daarop gezegd, dit doen we niet.

En mijn main thing waar ik achter ben gekomen, is dat ik met bepaalde periodes er net wat heftiger aan doe ben. Ik weet wel waarom. Ben ik wat gestressed? Dan ga ik sneller wat bultjes krijgen en ben ik door de stress sneller geneigd om iets met mijn gezicht te doen.
Dus afblijven, je maakt het helaas alleen maar erger πŸ™‚

Dat was het weer voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Xx.

3 gedachtes over “Uitslag Challenge | Beauty

Geef een reactie

