Eindexamen!

Helleuw allemaal!

Nou, het zal vast niemand ontgaan zijn, maar de examens zijn al een poosje in volle gang en alweer bijna afgelopen. De aanloop naar de examens zijn natuurlijk al enorm spannend, maar als ze er eenmaal zijn, is het voor sommige moeilijk om je zenuwen onder bedwang te houden. Ook dit jaar ben ik weer van de partij. Na een niet zo’n geslaagd jaar vorig jaar, hoop ik natuurlijk dat het dit jaar wel gaat lukken. Maar…wat straks?

Voor iedereen is het even spannend. Maar straks, straks staat er een hele nieuwe toekomst op je te wachten. Maar, laten we het eerst even simpel houden tot enkele weken, want dan krijgen we uitslag. Ik denk dat dat wel het meest spannende moment van het jaar is. Gaat de telefoon? Zoja, wat zal dat stemmetje aan de andere kant jou vertellen? Een herexamen? Geslaagd? Of toch definitief gezakt? De meeste mensen kunnen er voorlopig niet van slapen.

Morgen heb ik mijn laatste examen, super spannend natuurlijk. Afgelopen vrijdag had ik de eerste 2 mogen maken. Voor wat ik weet, zijn deze redelijk goed gegaan. Maar morgen, de laatste maar ook direct het moeilijkste vak namelijk scheikunde. Op zich zou een 4 al goed genoeg zijn, maar een hoger cijfer geeft me net wat meer zekerheid.

Doen jullie dit jaar ook examen? Zoja, hoe zijn die van jou gegaan? Wat zijn je verwachtingen qua uitslag?
Doe je geen examen? Ken je mensen die wel examen doen? En merk je wat qua stress?

Liefs,
My

Geef een reactie

