Wie ben jij over 10 jaar?

Dit was de vraag die op bokt.nl gesteld werd. Tja…wie zijn we over 10 jaar? Het is een vraag die je eigenlijk nooit naar waarheid kunt beantwoorden, want je kunt immers niet in een glazen bol kijken of eventjes in de toekomst springen. Hoewel sommige mensen dit wel graag zouden willen, is dit praktisch gezien niet mogelijk. Maar, we kunnen wel zeggen wie jij in 10 jaar zou wíllen zijn. Let’s have a look.


Over 10 jaar… oef…even serieus, dan ga ik me echt oud voelen. Ik ben nu 18, tik bijna de 19 aan. Over 10 jaar ben ik dan al bijna 29. *schrik*. Als ik zie hoe snel de tijd kan gaan, hoe snel zal ik dan alweer 28 zijn? Anyways, wie ben ik over 10 jaar. Ik heb twee keuzes om hard te zeggen: levend of dood. Zoals ik zei, je weet niet wat de toekomst je brengt. Misschien verongeluk ik wel in de trein of bus, kom ik onder een vrachtwagen terecht, val ik in drijfzand en kom ik er niet meer uit. Misschien ben ik over 10 jaar wel ernstig ziek. Maar om het positief te bekijken, ga ik zeggen hoe ik het zou willen haha.

Over 10 jaar zou ik een vriend willen hebben, daarmee getrouwd willen zijn. Ik zou 1 of 2 kinderen hebben. Ik heb een opleiding succesvol afgerond en begonnen met werken. Over 10 jaar zou ik kunnen genieten, heb ik mezelf verbeterd in allerlei opzichten. Over 10 jaar zou ik het fijn vinden als mijn organen nog heel zijn of in elk geval nog goed tot redelijk functioneren.

Dus nu de vraag aan jullie, hoe zien jullie jezelf over 10 jaar? Let me know! 😀

Geef een reactie

