Back to everything

Het is een alweer een tijdje geleden dat ik een blogpost heb gedaan. Heel lang zelfs, maar in de tussentijd heb ik absoluut niet stilgezeten. Ik heb lopen denken wat ik wil. Wil ik bloggen? Youtube? Of niks en gewoon concentreren op mezelf? Moge het wezen dat ik nu een beslissing heb gemaakt en dit met jullie ga delen.

Goed, heel eerlijk weet ik niet meer wanneer ik voor het laatst een post heb gemaakt en zal ik gerust nog wat op mijn blog gaan verwijderen. Maar begin is er, want ik merkte dat ik toch behoefte had aan een uitlaatklep, in dit geval dus een blog. Vroeger kon ik er zo lekker mijn ei in kwijt, en ergens kreeg ik weer de behoefte om dit op te pakken. Hoe ik het ga vormgeven, ga ik nog heel even voor zitten maar een richting zit er in.

In mijn zoektocht heb ik meer dingen gevonden die mijn interesses wekte; gamen, youtube en sociale contacten. Gek, maar het voelt fijn om onder de mensen te zijn, niet er alleen voor staan etc etc. Goed, soms alleen voelen is er wel eens, en daarom wil ik graag het bloggen weer oppakken. En het leuke, dit wil ik in combinatie doen met Youtube. Deze is in het Engels en mogelijk blijft het ook Engels. Blog blijft gelukkig wel Nederlands en zal eventueel Nederlandse video’s plaatsen als dit goed past bij mijn blog.

Well I hope I said it all want dan kan ik weer met een frisse blik aan mijn blog beginnen! Huray!

18893198_847576715418967_5827727990866840226_n

Geef een reactie

