Ik durf! | Over mij

Zo’n 2/3 jaar geleden zou ik niet gedacht hebben dit te gaan schrijven, maar he, leeftijd verandert je. Lichamelijk uiteraard, maar ook geestelijk verander je. En het is leuk om daar eens op te reflecteren. Oke oke, ik ben zelf nog jong, maar toch wel enige verschil. En daarmee een kleine sneakpeak over deze inhoud; ik durf!

 

20170818_144935[258]

Iedereen is wel eens onzeker over zichzelf. Die fase heb ik zonder meer ook mogen doorlopen. Ik trok me van alles wat aan en wilde eigenlijk gewoon goed genoeg voor de maatschappij zijn. Goed, die trekjes heb ik nog steeds wel, maar toch op een minder heftige manier. Laten we vroeger eens nemen. Vroeger was ik echt zo’n meisje die bang was buiten de boot te vallen en dus plamuurlaag op plamuurlaag smeerde om al die stomme puistjes maar weg te werken. Als er ook maar iets te zien was he, dan kwam er direct nog een laag overheen. Ik ben wel eens met 4 lagen foundation alleen de deur uit gegaan. Even de concealer buiten beschouwing gelaten, die had ik ook nog op.

Damn, dat was nog eens een partij ongezond voor mijn huid. Ach zo gelukkig ik geprezen word, heb ik nog steeds last van die krengen, maar weet je wat het leuke er van is? Ik maak er niet meer zo’n probleem van. Het is er, willen mensen er niet naar kijken? Dan kijken ze niet. Vinden ze het niet mooi? Pech gehad voor ze, ik heb er ook niet voor gekozen. Ik heb het, klaar. En die gedachte helpt. Ik loop tegenwoordig vaak zonder enige makeup op straat. En het houdt me niet bezig.

Jaren geleden was dit echt ondenkbaar, maar naarmate je steeds een beetje ouder wordt, begin je minder naar anderen te kijken en ga je meer doen wat jij leuk vindt. So let’s get old, but not too old! 😀

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

